בזק בינלאומי נחשבת לאחת מספקיות האינטרנט והתקשורת הבינלאומית המרכזיות בישראל.
חברה זו הוקמה ב-1996 על ידי בזק, ומוגדרת עד היום כחברת בת שלה. קהל הלקוחות של החברה רחב בכל קנה מידה, ושירותיה מגוונים.
על בזק בינלאומי
בשנת 1996, החליט משרד התקשורת לסיים את המונופול של חברת בזק בתחום התקשורת הישראלית: הרצון הברור היה לפתוח את שוק הטלפוניה הבינלאומית לתחרות, מתוך הנחה שהדבר יביא לירידת מחירים משמעותית עבור הלקוח. כפועל יוצא של החלטה זו, החליטה בזק להקים חברת בת, אשר תתמקד אך ורק בתחום הזה. היא קראה לה "בזק בינלאומי".
מספר שנים אחר כך, כשהחברה נוהלה על ידי אורי יוגב, נכנסה היא לשדה משחק נוסף – זה של האינטרנט. היא סיפקה שירותים בתחום, ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, הקימה את אתר החדשות העברי הראשון ("חדשות.קום") ואף ניסתה לשווק שירות טלפוניה קווית המבוססת על האינטרנט, ניסיון שלא צלח. רק ב-2009 קיבלה החברה רישון לספק שירותים מסוג זה, הפעם בטכנולוגיית VOB.
שנת 2012 הייתה חשובה מאד בהיסטוריה של בזק בינלאומי. בשנה זו, סיימה החברה את הנחתו של כבל התקשורת האופטי התת ימי.
כבל זה, בין ישראל למערב אירופה, נועד לשנות את חווית הגלישה בצורה משמעותית, ולהציע מהירות כמותה לא נראתה בארץ: לראיה, הקיבולת הפוטנציאלית של הכבל עולה על 7 טרה-בייט לשניה.
צעד זה הפך את בזק בינלאומי לחברה הראשונה בישראל אשר בבעלותה רשת תקשורת בינלאומית.
שירותי החברה
בזק בינלאומי מציעה ללקוחותיה מספר שירותים עיקריים, וזאת בתחומי האינטרנט, התקשורת הפנים ארצית והבינלאומית, התקשורת פנים ארגון, שירותי מחשוב ענן, אבטחת המידע – והרשימה עוד ארוכה.
בזק בינלאומי מציעה מגוון חבילות טלפון ביתי, שמחירן מתחיל, נכון לעכשיו, מ-9.99 ש"ח בחודש. בין השאר, ניתן למנות חבילות ללא הגבלה, חבילות דקות (500 או 1,000 דקות) וכן חבילה בסיסית, המבוססת על שיחות ברשת ללא הגבלה, ותשלום קבוע על שיחות מחוצה לה.
בתחום האינטרנט, נחשבת בזק בינלאומי לחברה בעלת נתח השוק הגדול ביותר בישראל כיום (38%), וכן החברה לה שיעור הצמיחה הגבוה ביותר.
אחת הסיבות המרכזיות לכך היא רשת ה-Power NGN, הנחשבת למהירה והיציבה בישראל. החברה מאפשרת לבחור בין מספר חבילות גלישה, להן מהירות של עד 100 מגה בייט.
חבילות אחרות מבוססות על הגנה על המחשב (Power Safe), הגנה על ילדים (Power Kids) או שיחות לחו"ל (Power 014). את המוצרים המשלימים האלה, יש לציין, ניתן גם לרכוש בנפרד.
החברה מספקת שירותי תמיכה מקיפה לכל אחד מהמוצרים המוצעים על ידה, וכן לנושאים אחרים בתחום. הלקוח יכול לזמן טכנאי בכל בעיה הנוגעת לשירותי הטלפון או האינטרנט שלו, ואף להחליף בין מסלולים ללא כל התחייבות.
ראויה לציון גם המומחיות של בזק בינלאומי בתחום פתרונות התקשורת לעסקים. ללקוחות החברה מוצעים מתקני Data Center, בהם ניתן לארח ולאחסן שרתים ואתרים. החברה מספקת שירותי קישוריות במגוון חיבורים, שירותי גיבוי וניטור לעסק, אמצעי בקרה ודיווח ועוד.
פרטי יצירת קשר
כתובת למשלוח דואר: השחם 40 רמת סיב, ת.ד 7097, פתח תקווה. מיקוד: 4951731.
מרכזיה –
טלפון: 03-9203008 או 5014*.
פקס: 03-9203008.
שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:00-22:00.
יום ו', 8:00-14:00.
מוקד שירות לקוחות –
טלפון: 1-700-550-014 או 076-5014014 או 3014*.
פקס: 03-9285014.
שעות פעילות: ימים א'-ה', 7:00-18:00, 19:00-21:00.
יום ו', 7:00-12:00.
מוקד שירות טכני –
טלפון: 1-800-228-282 או 076-5014014 או 3014*.
שעות פעילות: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
מוקד פיננסי –
טלפון: 03-9203898.